Subject: FW: Liiklusskeem. Elamumess, kooskõlastamiseks
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Tue, 20 May 2025 09:18:36 +0300

Saatja: Andri Schmidt <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: esmaspäev, 19. mai 2025 15:14
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Liiklusskeem. Elamumess, kooskõlastamiseks

Tere Jaan

Jõelähtme vallas, Manniva külas korraldab International Baltic Golfmarina
OÜ Elamumessi.

Üritusele on saadud KOV luba ning vallateedel olev liiklusskeem
kooskõlastatud.

Manuses on skeem, mis sisaldab endast ka riigimaanteelõiku. Riigimaanteel
on skeemi järgi kollased suunavad viidad, nähtavalt joonistel.

Palun kooskõlastust antud märkide paigaldamisele. Skeem on aktiivne
kuupäevadel 4- 15. juuni 2025.

Liikluskorraldust teostab RPE Liikluskorraldus.

Parimat

Andri Schmidt

Course Manager

mob: +372 517 2698
Estonian Golf & Country Club
Klubi tee 4, Manniva küla, Jõelähtme vald 74217, Estonia
Caddiemaster: +372 6 025 290

 <http://www.egcc.ee/> www.egcc.ee